Centralizuota buhalterija jau laukia darbuotojų

18119247_842005639285325_6990223299326755181_n

Per kančias miesto taryba palaimino centralizuotos buhalterijos kūrimą. Pagaliau biudžetinės įstaigos vienu ypu turės galimybę užsisakinėti reikalingas medžiagas ar prekes. Jau paskelbtas konkursas naujai kuriamos įstaigos vadovo pareigoms užimti (ar pastebėjot Alytuje jau nebekalbama apie sutartus konkursus kuriuos laimi reikalingi žmonės). Pretendentas į vadovus turi turėti  aukštąjį universitetinį išsilavinimą bei reikalingas ir magistro diplomas. Būsimasis vadovas turėtų būti vadovavęs bent vienerius metus biudžetinei įstaigai arba dirbęs vyriausiuoju buhalteriu. Konkurso laimėtojas patvirtintas įstaigos vadovu pradės formuoti naują komandą. Naujoje įstaigoje dirbs ir dalis dabar mokyklose buhalteriais dirbančių asmenų. Palaipsniui centralizuota buhalterija turėtų perimti beveik visų  savivaldybės biudžetinių įstaigų apskaitos tvarkymo darbus.

„Alytaus laikas“