Alytaus versliausieji pasidalino daugiau nei 15 tūkst. savo verslo idėjų vystymui

20181129-TBI_1246

Antrus metus Alytuje kitaip nei įprastai paskirstoma savivaldybės parama smulkiam ir vidutiniam verslui įgauna pagreitį ir vis didesnę paklausą. Kartu su „Versli Lietuva“ organizuojamo verslumo skatinimo konkursas „Verslumo manija“ šiemet pritraukė net 67 verslo idėjas, iš kurių 11-ka susirungė viešame finale, o 6-i versliausi alytiškiai pasidalino savivaldybės skirtą fondą savo idėjoms įgyvendinti.

 „Verslumo skatinimas regionuose išlieka tarp „Versli Lietuva“ prioritetų. Labai džiaugiamės, kad Lietuvos savivaldybės taip pat mato prasmę ir pritaiko inovatyvius sprendimus, suteikia verslui galimybes plėstis bei skatina dar tik planuojančius kurti verslą. Konkursas „Verslumo manija“ yra puikus to pavyzdys, kurio sėkmė įrodyta jau praėjusiais metais“, –  teigia Gytis Morkūnas, „Versli Lietuva“ Verslumo departamento direktorius

  1. Morkūnas pastebi, kad šių metų konkurse dalyviai atėjo dar labiau pasiruošę bei pristatė unikalias idėjas. Šiais metais sulaukta penktadaliu daugiau verslo idėjų nei pernai, kurios pretendavo piniginių prizų dvejose kategorijose: verslo pradžios ir verslo plėtros. Iš viso alytiškiai „Verslumo manija“ komisijai pristatė 67 verslo idėjas, iš kurių 11-ka buvo atrinktos į finalą: 5-ios verslo pradžios ir 6-ios verslo plėtros kategorijose.

„Visos idėjos pasiūlytos idėjos gali virsti realybe, jeigu su jomis bus toliau dirbama. Tad labai svarbu nesustoti, tikėti savo verslo idėja ir kurti naujus verslus Alytaus mieste. Alytui kaip ir bet kuriam kitam Lietuvos miestui reikia verslių ir aktyvių žmonių, todėl smagu pasidžiaugti, kad Alytuje didėja aktyvaus verslo bendruomenė“, – sako G.Morkūnas.

Verslo plėtros kategorijoje pirmąją vietą užėmė ir 9000 Eur prizą laimėjo MB „IMAGO Viva“, kurie pristatė individualius žaislus pagal vaikų piešinius. „Verslo startas yra pats sunkiausias. Tad galimybė gauti pradinę investiciją dalyvaujant tokiame konkursas, kurie galėtų būti panaudojami tikslingai verslo vystymui, įmonei yra geras postūmis į priekį“, – pažymi MB „IMAGO Viva“ atstovas Liudvikas Urka.

Antroji vieta verslo plėtros kategorijoje bei 2500 Eur atiteko VšĮ „Pactum“, pristačiusiems mobiliąją aplikaciją mediatoriams, užtikrinant saugias skyrybas. Trečiąją vietą bei 1000 Eur laimėjo MB „Šeši techniniai sprendimai“, kurie pristatė potyriminių žygių organizavimą Dzūkijoje.

Verslo pradžios kategorijoje varžėsi 5 kandidatai. Joje pirmąją vietą užėmė Sandra Dumbliauskienė, kuri planuoja įkurti pirmąją vaikų kirpyklą, antrąją – Edminas Dabušinskas, pristatęs BMX dviračių entuziastų „pumptrack“ trasos dviračių nuomos punktą, o trečioji atiteko jaunuoliams Tomui Vinskui ir Mantui Baranauskui, pristačiusiems neeilinį pabėgimo kambarį Alytuje.

„Patekus į finalą, turėjome ne vieną seminarą, kurių metu daug sužinojau apie verslo vykdymą, kūno kalbą bei viešąjį kalbėjimą. Tad gavau ne tik finansinę naudą, bet ir šviečiamąją, kas skatina iš tikro įgyvendinti šią idėją“,- džiaugiasi pirmosios vietos verslo pradžios kategorijos laimėtoja Sandra Dumbliauskienė.

 

Jolita Mažeikienė

VšĮ „Versli Lietuva“ Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė