Dizelgeitas šalyje

23510_1_4_83859246l

Kai valdžia nebežino ką daryti, dažniausiai prisimena, kad Lietuvoje labai daug dyzeliu varomų automobilių, kuriuos būtina išguiti iš eismo. Viešasis transportas – dyzelinis, dauguma įstaigų automobilių – dyzeliniai, bet praktiškai jie neužkliūna, nusitaikoma į privačius asmenis. Ne va tai privatininkai su savo dyzeliniais automobiliais yra pagrindiniai aplinkos teršėjai. Kai visas viešasis transportas miestuose ir kitur bus elektrinis, kai pramonėje naudojami automobiliai bus elektriniai, tuomet ir privatūs vairuotojai neturės argumentų nekeisti turimo taršaus automobilio į elektrinį. Arba galima padaryti ir kitaip, visiems dyzelinių automobilių vairuotojams skirti normalią kompensaciją parduodant seną automobilį ir perkant elektrinį. O dabar grasinti, kad nuo 2023 metų dyzelinių automobilių vairuotojai mokės net kelių rūšių mokesčius yra tiesiog nepadoru. Jei žmonės turėtų užtektinai pinigų, tai seniausiai būtų persėdę prie elektromobilių vairo. Bet pinigų nėra, nėra ir elektromobilių. Labai tikėtina, kad dabartinė valdžia taršos mokesčius įves eilinį kartą nuskriausdama menkiausias pajamas gaunančius lietuvaičius. Juk tai taip paprasta…

„Alytaus laikas“