Trečiadienio interviu su miesto meru

12646673_598495176969707_1421158485592283616_o

 

Savivaldybė siekdama nutraukti sutarties pratęsimą  su Litesko  laimėjo pirmos instancijos teisme. Kokie tolimesni savivaldybės veiksmai?

Vilniaus apygardos administracinis teismas 2016-02-29 priėmė sprendimą, t. y atmetė UAB „Litesko“ skundą kaip nepagrįstą. Tai reiškia paliko galioti Konkurencijos tarybos 2015-09-09 nutarimą Nr. 2S-12/2015. Manytina, kad šį Vilniaus apygardos administracinio teismo 2016-02-29 sprendimą UAB „Litesko“ skųs Lietuvos Respublikos vyriausiajam administraciniam teismui. Šiuo metu dar nėra pasibaigęs 14 dienų apskundimo terminas per kurį UAB „Litesko“ gali teikti apeliacinį skundą Lietuvos Respublikos vyriausiajam administraciniam teismui. Savivaldybė ir toliau aktyviai dalyvaus apeliaciniame procese jeigu toks bus. Pastebėtina, kad savivaldybė šioje administracinėje byloje buvo trečiuoju suinteresuotu asmeniu, o ne atsakovu. Savivaldybė kaip suinteresuotas asmuo šioje administracinėje palaikė Konkurencijos tarybos poziciją.

Pirmiausia reikia sulaukti šio pradėto teisinio ginčo pabaigos, tik pasibaigus teisiniam ginčui bus įsvarstomos įvairios galimybės ir tolimesni veiksmai, tam tikslui savivaldybėje yra sudaryta derybinė grupė.

 

Kokiais principais bus formuojama etikos komisija? Ar neatrodo keistai, kad 4 opozicija pasiskelbę  tarybos nariai turi vadovaujančias pareigas, o pozicijoje esančių frakcijų nariai tik vieną kitą?

Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 str. numato, kad jeigu yra paskelbta savivaldybės tarybos mažuma (opozicija), Etikos ir Antikorupcijos komisijos pirmininkų kandidatūras meras teikia savivaldybės tarybos mažumos (opozicijos) siūlymu reglamento nustatyta tvarka.

Etikos komisijos formavimo tvarką numato savivaldybės tarybos 2016-03-03 sprendimu patvirtinti tarybos veiklos reglamento punktų pakeitimai, kur numatoma, kad:

„172. Etikos ir Antikorupcijos komisijos sudaromos į jų sudėtį pagal turimų mandatų proporcingumo principą įtraukiant visų taryboje esančių frakcijų arba politinių partijų ar visuomeninių judėjimų atstovus, taip pat gyvenamosios vietovės bendruomenės atstovus. Kiekviena tarybos frakcija arba politinė partija ar visuomeninis judėjimas turi teisę siūlyti į komisijų sudėtį savo atstovus pagal proporcingumo principą“.

 

Kaip manote ar teisingai paskirstomos lėšos pateiktų ir aprobuotų projektų įgyvendinimui?

Projektai, kuriuos planuoja įgyvendinti pati savivaldybė yra atsakingai planuojami, įvertinant galimus jų finansavimo šaltinius, reikalingas lėšas prisidėjimui iš savivaldybės biudžeto bei atlikus jų socialinį – ekonominį vertinimą (parengus investicinį projektą)

Įstaigų, bendruomenių, klubų ir kitų organizacijų projektai, kurie yra finansuojami iš savivaldybės biudžeto lėšų, yra įvertinami ir aprobuojami savivaldybės administracijoje sudarytų komisijų.  Komisijų nariai vertina pateiktas paraiškas, jų atitikimą programos reikalavimams ir savivaldybės strateginiams dokumentams  ir tik po to komisija rekomenduoja finansuoti pačius geriausius projektus.